Актуальні
питання
|
Способи розв'язання завдань
|
Досягнуті (прогнозовані результати)
|
Підготовчий етап (1 рік роботи, 2013-2014 н.р.)
|
Попередня
підготовка
|
Проведення педагогічної діагностики. Ознайомлення з основними напрямками розвитку освіти.
|
Вибір науково-методичної проблеми на основі діагностування
|
Психологічний моніторинг.
|
План роботи школи, в якому передбачені заходи з реалізації проблеми.
|
Співбесіда з вчителями, керівниками м/о, анкетування учнів.
|
Психологічна готовність колективу до реалізації проблеми.
|
Забезпечення матеріальною-технічною, науково-методичною базами.
|
Підготовка літератури з теми.
|
Планування роботи школи.
|
Мотивація
|
Засідання педагогічної ради «Про підсумки роботи школи в 2012-2013 н. р. і завдання педколективу на 2013-2014 н.р.» (взяти тему)
|
Визначення основних завдань
діяльності педколективу.
|
Обговорення проблемної теми на засіданні методичної ради школи
|
Вироблення рекомендацій
|
Вивчення літератури з проблеми
|
Розкриття сутності основних ідей. Оформлення папок.
|
Проведення методичних оперативних нарад
|
Теоретичне вивчення педагогами даної теми
|
Робота над проблемною темою через роботу МО, самоосвіту вчителів
|
Вивчення ППД
|
Відвідування уроків вчителів дирекцією школи
|
Вивчення роботи вчителів над темою
|
Підготовка і проведення педрад
|
|
Позакласна робота з даної проблеми
|
|
Індивідуальна робота з батьками
|
Педагогічна освіта батьків
|
Етап науково-практичного оволодіння темою (2-3-й рік роботи, 2014-2015 - 2015-
2016 н.р.)
|
Науково-практичне
оволодіння темою
|
Педрада «Компетентнісно-зорієнтована освіта – вимога сьогодення» (або інша тема педради)
|
Удосконалення форми
методичної роботи
|
Педради, присвячені проблемі школи
|
Удосконалення педагогічної майстерності вчителів з даної теми.
|
Різні форми роботи методичних об’єднань:
- взаємовідвідування уроків;
- творчі звіти;
- звіти вчителів, що атестуються;
- проведення відкритих уроків.
|
Удосконалення педагогічної майстерності вчителів з даної теми.
|
Реалізація проблемної теми через позакласну роботу
|
Виховання інтересів учнів до навчання, до самостійної навчальної діяльності
|
|
Підсумковий етап (4-й рік роботи, 2016-2017 н.р.)
|
|
Узагальнення результатів впроваджен ня досвіту в практику школи
|
Виставки
|
Вироблення практичних рекомендацій щодо формування конкурентноспрпоможної особистості в умовах компетеннісно-зорієнтованої освіти у педагогічній практиці вчителів та у виховній роботі класних керівників своєї школи (або інший текст)
|
Творчі звіти ШМО по роботі над проблемою.
|
Педрада (назва та форма проведення)
|
Конференція «Про підсумки роботи над реалізацією навчально-методичної проблеми» (чи треба?)
|